Phoenix …


Asemenea pasarii Phoenix, azi voi muri … si ma voi naste iar … ! Azi a sosit clipa cand eu nu voi mai fi eu ci o noua pasare nascuta din pasarea ce tocmai a murit. Aici ma termin si incep iarasi EU. Un alt inceput si un nou sfarsit.
Am realizat ca nu mai simt frica, nu o mai simt asa cum o simteam alta data, dureroasa, neagra, apasatoare. Frica am transformat-o intr-un simplu cuvant fara semnificatie, ce arde transformandu-se in cenusa.
Voi incepe iar sa ma transform frumos spre a deveni frumusetea de pasare ce tocmai s-a nascut !
… si nu, nu-mi voi cere nimanui iertare pentru mine … eu doar voi FI … si cine considera a fi de ajuns, va ramane, si cine considera a nu fi de ajuns … sa plece … si sa-si gaseasca alt drum ! Drumul meu este prin mine … si este azi, aici !
Azi, voi muri si ma voi naste iar ! Astazi EU sunt pasarea PHOENIX regasita in mine din chiar propria mea cenusa !

Published in: on iunie 5, 2011 at 9:52 pm  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://emajuganaru.wordpress.com/2011/06/05/phoenix/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un comentariu